Peacock



hela huset sover. säkert hela staden utanför också. men inte jag. jag sitter på min säng bland ett mount everest liknande berg av kläder och försöker välja ut vilka plagg (av alla miljoner) som skall få åka med ner till värmen. dagens svåra val helt klart! Sömnen nappar inte inatt (igen..) så det blir dhw, nattkäk, musik och förprogrammerade inlägg istället. (som hoppeligen komr att dyka upp här nästa vecka när jag kommer att vara  busy med att lapa sol, dricker kall öl och bränna näsan vid röda havet)

Kommentarer
Postat av: salomé

great ;)

http://blondpantheretlouboutin.blogspot.com/2011/01/just-in-case-de-viktor-rolf-par-blond.html#links

Postat av: linnea

aj just de :) ja tror att hotellet hade ordna en skjuts sm förde oss från hotellet i el gouna till hamnen i hurghada :) vad heter ert hotell? :)

2011-01-05 @ 10:41:26
URL: http://lascorner.blogspot.com
Postat av: F

Avundsjuk!

2011-01-05 @ 12:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0