Day 06 – Your day


sovmorgon till elva. kinder ägg till morgonmål. näsblod. lite morgon quality time med storesyrran. otroligt tråkiga religions och engelska lektioner till klockan fyra. mer näsblod. ösregn. snabb visit hos min prins. lånat lite filmer. shoppat kläder med mami. fixat tortilla med babysis. haft mysig filmkväll med mami och systrarna. fixat ihop ett religions projekt. tagit en lång dusch. och nu ligger jag här med näsblod numr 14 för idag. och vått hår. skall downloada lite sånger sedan möta upp mr john blund. ciao

Kommentarer
Postat av: Amanda R.

Jag älskar din "the list" :) fortsätt!

2010-11-15 @ 23:12:16
Postat av: ale

Stakkarn,joo jag såg fyfan!:( Men vetdu då e vi två förra veckan börja också min näsblodsperiod som jag alltid får på hösten(tackvare stress o. kyla) 14 fucking arbeten dnhä perioden! -.- dm som aldri ha fått näsblod ska vara jävlit nöjda!

2010-11-16 @ 14:57:17
URL: http://coffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0