Day 03 – Your parents

Jag vet inte hur jag skall börja. Mina föräldrar betyder så sjukt mycket för mig. Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar dom. Min mamma är som en bästa vän till mig. Hon är inte en mamma som bara ser till att jag får mat i magen och sköter mig i skolan. Hon är nästan inte alls en sådan mamma (det tackar jag gud för) hon är en mamma som älskar att sitta och lyssna på mig och älskar att få höra alla juicy gossips som snurrar runt. Hon är absolut den roligaste människan jag känner. Det går inte en dag utan att hon får mig att skratta. Vi har precis samma humor och älskar att vara lite oseriösa ibland. När jag tittar på min mamma ser jag väldigt mycket av mig i henne. Vi båda har väldigt starka åsikter och står för dom. Vi båda är rätt vilda, högljudda och pratglada (iallafall i vår lilla familj) Det bästa med min mamma är att jag verkligen kan berätta precis allt för henne. Och jag vet att hon alltid finns där för mig. Hon betyder allt för mig och jag är så himla glad för att ha henne som min mamma. Så har vi min pappa. jag får oftast höra att jag är pappas flicka och att jag liknar honom både på utsidan som på insidan. Fast vi grälar rätt ofta (om otroligt onödiga saker) så har jag världens snällaste pappa som gör precis allt för mig. Han söker mig mitt i natten från stan bara för att jag har gått och tappat taxi pengarna och när jag är på dåligt humör försöker han få mig på bättre humör med att göra min favorit mat eller komma ner och kasta lite dåliga skämt. Det uppskattas otroligt mycket (fast jag ibland kanske är dålig på att visa det)  mina föräldrar är båda guld värda. jag älskar er<3

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Wow! Du skriver så br!

2010-11-08 @ 13:53:43
Postat av: antonia

Cassandra: oj tack:)

2010-11-08 @ 19:54:16
URL: http://dirtyglam.blogg.se/
Postat av: julia

fint! :)

2010-11-09 @ 22:12:06
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: Car Keys

Don’t spend your time with envy. Sometimes you are forward, sometimes behind. The competition is lengthy and in the end its only with yourself.

2012-10-04 @ 12:47:02
URL: http://www.dckeyslocksmith.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0