part two

vad sjobbar dina föräldrar med? pappa jobbar med segling och båtar. mamma jobbar inom frakt och annat jag inte har en aning om. kan du tänka dej arbeta med samma jobb som dem? nej! jag kan inte jobba på ett kontor från 8-5. jag behöver omväxling. vilket ämne HATAR du i skolan matematik. bara för att jag inte förstår något hur jag än försöker koncentrera mig. säg ett land du aldrig skulle kunna tänka dej resa till? irland har aldrig intresserat. allt jag tänker på är får, kallt ruskigt väder och grönt gräs? hah. När hade du din första fylla, alltså hur gammal var du? på 8an kände jag världen snurra runt för första gången. kommer fortfarande ihåg kvällen. haha. Har du haft något serriöst förhållande? aldrig ett serriöst. tyvärr. men dom kommer som tur. Vad vill du jobba med sedan? jag vill jobba med styling, musik, kläder, journalistik, foto och planering av evenemang, dj etc. mycket olika planer. har du imot människor som röker? nej Ska du på någon festival i sommar? jag vill och igår satt jag och mina favvo tjejer och planerade lite. så maybe! tränar du nånsin? hur iså fall? jag är så jäkla sämst på att träna.. tyvärr. men ibland kan jag dra assen till gymmet. men det är sällan. annarst dansar jag dagligen i mitt rum så jag blir alldeles svettig. Ibland får jag muskelvärk också. how tall are u? 163 cm fav. model? i like natalia vodianova  blondiner eller brunetter ? (tjejer/ Killar) inte så stor skillnad egentligen. Men på pojkar faller jag oftast för brunhåriga. nate eller chuck? nate! vad tyckte du om new moon ? haha jag har inte sätt den. Vad tänker du satsa på i vår? shorts, boots och bara ben, klänningar, tunna tyger, nude färger, ringar etc. hur uttalar man ditt efternamn?? bleck ing berg. hurdana människor umgås du helst med? överunderbara!! vad får dig att villa ha en pojkvän? jag vet inte. men för mig är det viktigt att ha någon man kan lita hundra på! och ibland skulle det vara skönt att bara kuna vända sig till någon annan än en vän. dessutom skulle det vara härligt att få mysa, umgås och bara få ligga och kramas med någon man älskar. skulle bara vara fint. Favorit alkohol iskalla strawberry margaritas. Din favorit låt och varför? hata den frågan!! jag laddar ner över 20 låtar i dagen och får nya favoriter helatiden. men my feeling for you - sebastien spelas fortfarande helatiden. Vad hjälper dig när du är deppig? musik vilka är dina tre bästa party låtar just nu right hand hi - kid sister, dirty talk - wynter gordon och rock n roller - kano. typiska bra party låtar för er som kanske ändå inte diggar house. UPP OCH DANSA NU!. Är du kär njae,nä? Har du scenskräck? lite kanske. Hur ser din drömkille ut? han måste stå ut i mängden lite annarst talar håret, ögonen och kläderna för mig. dom tre grejjerna kan göra mig galen. gaah. Vilken outfit fungerar alltid? hel svart. Silver eller guld? silver. will you do an interview for my blog? OFC! vem är din favoritdesigner? alexander wang, acne, givenchy din all time favoritsång? hrm. svårsvår fråga men jag måste säga forever - chris brown. så jäkla stora minnen. eller band of horses the funeral Har du funderat på att börja jobba inom journalistik? Du skriver jätte duktigt! nej tack du! kanske. jag älskar att skriva! Where do you get that wicked music of yours?I love love love it! Nice to hear!! from youtube and some radio station pages. have you ever been to Amsterdam or do you have plans to came here in the future? no i havn't been there. but hopefully some day. Kan du tänka dig att jobba utomlands? min dröm. Vet många du känner irl att du har en blogg ohja. typ halva skolan och hela släkten. När fyller du år? 14.4 kan du inte ge tips på hur man ska leta på second hand? hur tänker du när du handlar du behöver tid, tålamod och viljan att hitta något. sedan är det bara att pröva och tänka på hur man skulle matcha ett plagg och sedan bara slå till. Har du en spotifylista du vill dela med dig av? Det känns som att det skulle kunna bli en ganska bra partylista! jag hade spotify men den vägrar låta mig logga in.. vilka måsten har du inför sommaren 2010? jag vill bli riktigt pepparkaksbrun, resa utomlands, ta fler än två dopp i havet, leva livet, umgås med vännerna och familj och sitta ute på uteserveringar med en kall margarita i hettan. oh. vem/vilka är din största insperationskälla? människor som kör på sitt. allt från några på skolan till folk på gatorna och på the cobrasnake.com finns det någon talang du önskar att du hade? sångröst vart i finland bor du? esbo helt intill huvudstaden kommer du på peace and love i sommar? skall försöka hinna Hur sku du beskriva dig irl? e du snäll, elak, dum eller bäst? bäst ofc. nej jag är långt från perfekt. jag är snäll, omtänksam, tål ganska så mycket skit egentligen. har dålig och unik humor men den tycks gillas starkt av vännerna, rätt lätt människa att get along with! Viken blogg ger dej mest inspiration? just nu måste jag säga ndotter.se

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja har nog inte så mycket användbara gammla kläder mera i mitt skåp mera:D men ja sku nog ha en svart klänning me vita små prickar som du skulle kanske tycka om:)ja köpte den second hand för en femma tror jag:) men e sådä vippig nere..äh ja kan int föklara men om du vill så kan ja hämta ti skolan ngt gammalt som ja tror att du sku kunna använda o så kan du titta om du vill ha de eller int?:)

2010-01-31 @ 10:30:10
URL: http://millav.papper.fi
Postat av: SOFIA

Bra bra bra svar! :)

2010-01-31 @ 13:27:55
URL: http://remind.blogg.se/
Postat av: Eva

Roligt att veta mer om dig!

2010-01-31 @ 13:31:03
Postat av: milla

okej men ja kan ta imoron en plastkass med kläder me så kan du titta igenom om de finns något som du skulle kunna använda :) de e nog semi random kläder kanske men du hittar något :) hihii ja kan shoppa oxå för din del ;)

2010-01-31 @ 14:39:47
URL: http://millav.papper.fi
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt

Hej

Allt bra?

HA en bra dag

2010-01-31 @ 15:00:32
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Ingibjörg Ruth

fin blogg (: hoppas att du har en bra dag!

2010-01-31 @ 16:35:56
URL: http://friiss.blogg.se/
Postat av: hannah

163 cm på längden is the shit.

2010-02-01 @ 08:39:44
URL: http://hananah-hananah.blogspot.com
Postat av: Anonym

halva skolan? give me a break

2010-02-01 @ 10:14:26
Postat av: antonia

anonym: whatsup med att ingen av mina läsaren har humor? :D

2010-02-01 @ 20:46:37
URL: http://dirtyglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0