last part

favorit lunch en kall milkshake eller wok och nudlar om du skulle hamna göra ett skönhetsingrepp vad skulle du ändra på då? jag tror jag skulle förstora läpparna hur började du blogga? jag ville pröva på något nytt. dessutom ville jag dela med mig av mina bilder, texter etc. vilket band/artist vill du se live lmfao helt klart! sminkar du dig dagligen? oh nej vad är du mest stolt över i ditt liv när jag tittar bakåt i mitt liv är jag nu väldigt stolt över att det svåra och otäcka jag en gång gick igenom i mitt liv. nu förstärkt mig som person. jag tål så jäkla mycket skit. inte många som kan trycka ner mig. jag ändrade det dåliga till bra och det är jag stolt över. vilken är din favorit glass jag är inte en glass person. inte på vintern iallafall. men jag är sucker för ben and jerry glass. hurdana underkläder använder du jag älskar underkläder. jag har underkläder i olika material, färger, mönster, former. men jag älskar unika underkläder. favorit maträtt allt från fiskpinnar och mos till kinesiskt milkshake eller smoothie vanilj milkshake vad är du mest nöjd med både personlighet och utseendemässigt jag tycker om att jag har väldigt lätt för att komma överrens med människor och få nya fantastiska vänner. utseendemässigt får jag säga min hy. jag har aldrig haft problem med den. brukar du shoppa online nej. har inte pengar favorit take away mat kinesiskt utan tvekan har du en storesyster? ja. saknar henne otroligt! vad lyssnar du på just nu fireflies Vad skulle du döpa dina barn till om du fick en kille och en tjej? ääh. jag har bara favorit flicknamn. massor. men just nu skulle jag döpa kidsen Leoni, nicole eller naomi och pojken skulle få heta något med x. jag tycker om bokstaven x i pojknamn.  vad tycker du alla killar borde ha i sin garderob pojkar skall inte klä sig lika och ha samma grejs i sin garderob. det blir bara tråkigt isåfall. men en flanellskjorta, ett par snygga skor och en snygg jacka. är du mer mamma eller pappas flicka? mammas tror jag. men ibland är jag pappas tjej. han lär mig saker. han har lärt mig att lyssna på nickelback - burn it to the ground. och fan vad jag diggar den. öronen spricker nästan när pappa skruva upp volymen. jag skämtar inte. tinnitus next. vad sover du i just nu. boxers och linne när du är på fest är du den som dansar och sjunger eller den som sitter och pratar den första absolut. men imellanåt när bena börjar värka eller när glasen behöver påfyllning kan jag ibland sätta mig ner och växla några ord. lyssnar du bara på house och party musik? nej favorit lugn låt just nu älskar jag fireflies och kings and queens kan inte du börja videoblogga usch nej. skulle känna mig så töntig.  tycker du mera om snö eller regn? regn är så underbart mysigt. vad gör du prick just nu klockan är 4.39 am. dåligt. lyssnar på online radiostation (bulletproof prick just nu) och talar med den ända kompisen vaken. Tomson. skall snart upp efter lite käk också. eftersom du bor i finland, pratar du med finsk dialekt då, fast på svenska? typ som mark levengood jag talar inte som mark. han talar bara helt överdrivet finlandsvenska. jag kan försöka banda in på någon fest eller annat! så ni får höra. vilka måsten har du inför sommaren 2010 finns i svaren under någonstans!

Kommentarer
Postat av: louise

halllå????? du svarade inte på denna kommetnaren?



eftersom du bor i finland, pratar du med finsk dialekt då, fast på svenska? typ som mark levengood

vilka måsten har du inför sommaren 2010

2010-02-01 @ 19:12:12
Postat av: bea

du har grym musiksmak bruden!

2010-02-01 @ 20:24:01
URL: http://wbtwb.bubbleroom.se
Postat av: antonia

louise: take it easy! jag har antagligen glömt dom frågorna isåfall. skall lägga till dom.

bea: tack:)

2010-02-01 @ 20:44:19
URL: http://dirtyglam.blogg.se/
Postat av: kitty

i knoww;) rili niceee

2010-02-01 @ 21:43:56
URL: http://kittyjohannas.blogg.se/
Postat av: bella

håller med angående videoblogg! skulle verkligen känna mej löjlig om jag gjorde en, haha, ;)

2010-02-03 @ 17:18:29
URL: http://idid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0