Taio Cruz What you need


min blogg blir lite i skuggan av allt annat just nu. provveckan rullar på som bäst och jag njuter av mina sista veckor i den bästa skolan! mamma är dessutom i kina land och har tagit med datorn. (som jag vanligtvis brukar blogga på) så nu får pappas jobb dator duga tills lördag. den suger. den hatar mig! vägrar jobba med mig. så det blir inget annat än the cobrabilder och texter. inatt kommer jag ligga uppe och plugga. som tur har jag sällskap av världens bästa radiostation som spelar online music. (top100station.de !! så jäkla bäst!) kanske hörs vi ännu idag. vem vet. nu börjar magen kurra också.. dags för lite onyttigt nattkäk. rutin now days..

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Nattkäk är awesome! Din blogg med :)

2010-02-02 @ 07:42:12
URL: http://remind.blogg.se/
Postat av: Olivia

Fan vad bra du är!

2010-02-02 @ 16:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0