part one

hur ser dina framtidsplaner ut?
efter gymnasiet vill jag ut och resa. sedan vill jag bosätta mig någonstans i världen och skaffa utbildning. börja jobba med något jag älskar. bli kär. skaffa familj. och försöka leva ett fantastiskt, friskt och LÅNGT liv.
vem är din största idol?
jag har ingen direkt idol.. förlåt för tråkigt svar.
vem är din största förebild?
min mormor. hon är helt fantastisk människa.
Drömbil?
en mini cooper utan tak. tack. en liten vit bmw skulle vara rätt nice också. eller en bmwx5a. ooh.
hur tar du dig fram i finland? bil, cykel, buss?
buss, cykel (som tyvärr fått punka) och mina ben. Hoppeligen bil efter onsdag (körprov!)
vart ser du dig om 10 år?
utomlands absolut. sedan vill jag jobba med något jag brinner för. ha en man, två eller tre barn, vänner.
hur kan du vara såå amazing????
aww. tack. fast jag ser nog inte mig själv som någon jätte amazing person, men tack!
Hur skulle du beskriva dig själv som person?
Väldigt snäll och omtänksam och spontan person. Men så är jag lätt rastlös och rätt så lat människa också.
Hur håller du dig så smal och så snygg?
jag gör absolut ingenting.. jag äter way to mycket skräp och tränar aldrig. ställ frågan igen om några år då alla kilon antagligen satt sig på kroppen... måste nog ta itu med tränandet på hösten .. 2012!
När har du känt dig som mest vid liv?
När det var början på sommaren, frihet, mycket roligheter och pojkvän. Då hade jag nämligen allt jag kunde önska mig.
Vad brukar du göra när du inte kan sova?
jag brukar ligga och lyssna på min ipod tills jag somnar eller så tar jag fram min sex and the city box.
vilka är dina fem favoritlåtar som du lyssnar flitigast på just nu?
1. benny bennasi spaceship 2. David guetta & fergie - Getting over. 3. Rihanna ft Eminem Love the way you lie. 4. Ketz - mad men 5. Swedish house mafia - one remix.
Bästa filmen enligt dig som man bara MÅSTE se
hrmm marley and me är en fantastisk film. och så vill jag se inceptions har hört att den är helt amazing!
Antingen-Eller.
godis eller chips? havet eller poolen? Natt eller dag? sommar eller vinter? jeans eller leggins? Monki eller weekday? Håkan Hellström eller Lars winnerbäck? Öl eller vin? Festival eller utekvällsex and the city eller oc?
om du fick 3 önskningar, vad skulle du önska dig då?
1. mer sommar. 2. en bil. 3. en pojkvän.
what is the best thing you did all summer?
all days with my boyfriend and my week in mallorca.
what are your favourite items of clothing?
levis501 shorts, big cardigans, my leather jacket, my slim cheap monday's and my converse shoes.
what does your room look like?
messy. small and clothes and shoes everywhere. check it out here.
vad vill du göra efter studenten?
då vill jag ut och se världen eller så flyttar jag utomlands och jobbar med något kul.
bästa låt just nu?
Jag måste väll säga love the way you lie. Dhar spelats nonstop i flera veckor nu. Älskar den.
var i finland bor du?
Jag bor 15 minuter från helsingfors i en stor stad Esbo.
skulle du vilja bo i stockholm?
absolut. stockholm är en av mina favoritstäder world wide.
om du fick välja en superkraft att ha över en dag, vad hade du valt då?
att kunna vara osynlig.
Vad är de snyggaste plaggen i höst?

jag tänker köra på grön parka, boots - bara ben och klänning, smala höga jeans, stora koftor, lager på lager, pälsväst med luva, skinnjacka/mockajacka/jeansjacka/kavaj. Huvudbonad av något slag.
dina bästa partylåtar
haha jag måste säga my first kiss kesha ft 3oh!3. jag och micki blir galna när den spelas. annarst gillar jag Mike Candys & Jack Holiday's Insomnia, Swedish house mafia - one, te amo remix, mad men - ketz och många fler.
vad tycker du om monki och weekday?
jag brukar aldrig hitta något inne på monki men weekday gillar jag skarpt. Springer där lite helatiden.
hur långt var ditt senaste förhållande?
officiellt var vi tillsammans bara i lite över en månad. Men hela tiden vi kände varandra kändes nog lite som vi skulle ha varit tillsammans..
tycker du ibland att bloggande känns ytligt?
såklart. men en modeblogg får ju vara rätt ytlig.. men jag gillar mer modebloggar som också berättar rätt öppet om själva bloggaren bakom bloggen.
vad tycker du är det bästa att göra på en dejt?
en perfekt dejt är en dejt som inte är som alla andra. ni vet gå på bio dejt. inte något för mig.
hur var din första kyss?
ingenting att hänga i julgranen precis. tog nog sin lilla tid före jag ville kyssas igen..
anser du själv att du är en känslig person?
ooh ja. iallafall när det gäller att gråta till filmer. jag gråter av minsta lilla sak då.
när känner du dig som lyckligast?
när jag är kär.
vad har du för drömmar?
att lyckas och göra precis det som känns rätt för just mig i livet.
vad gör du när ingen ser?
jag sjunger och tittar på top gear.
vilket är ditt favoritprogram på tv?
jag tittar aldrig på tv. men sex and the city är mitt favorit program.
läser du några veckotidningar?
nej. fast när jag besöker mormor så läser jag svensk dam tidning.
vad gör du när du är ledsen? hur rycker du upp dig?
jag lyssnar på musik, går ut och dansar, gråter tills jag somnar, går ut mitt i natten .. etc.

Kommentarer
Postat av: Caligula

Fantastiskt bra svar :)

2010-08-12 @ 20:44:04
URL: http://caligula.webblogg.se/
Postat av: Antonia

caligula: oh tack sweetie!

2010-08-12 @ 22:02:17
URL: http://dirtyglam.blogg.se/
Postat av: emelie

har du någon lookbook?

2010-08-13 @ 00:29:21
URL: http://huntingforwitches.blogg.se/
Postat av: antonia

emelie: nej!

2010-08-13 @ 00:33:24
URL: http://dirtyglam.blogg.se/
Postat av: tim

very cool shots

2010-08-13 @ 14:10:35
URL: http://dressnice.de/
Postat av: jessica

Hej! jag är en tjej från sverige som absolut älskar din blogg! och jag hörde mad men av ketz från min norska kompis och jag älskar den låten, alltså så jävla skön! hur hittade du den? har aaldrig hört om någon som skulle veta den!

men fettsoft blogg!

2010-08-15 @ 16:37:13
Postat av: antonia

jessica: oh tack snälla!! så roligt att höra! Jag såg faktiskt mad men ketz på facebook! och så lyssnade jag den några gånger och föll direkt för den! Men så hittade jag den faktiskt redan 1vecka senare på en annan musik sida! Men jävla bra!

2010-08-15 @ 18:29:00
URL: http://dirtyglam.blogg.se/
Postat av: ShadyBoy

:D

2010-08-20 @ 22:39:30
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0