part two

När känner du dig som lyckligast?
när jag är kär, när jag står uppe på bardisken och dansar, när mina vänner mår bra, när jag vaknar upp på morgonen utan hangover och när jag lyckas i livet. Bara några exempel.
Var hittar du alla nya låtar?
Jag lyssnar på olika online stations och så youtubar jag mig fram. här bjuder jag på min musik.
What’s the scariest movie you’ve ever seen?
the ring. i've only seen three horror movies in my life.. haha. absolutely hate them!!
What’s the funniest movie you’ve ever seen?
the hangover.
Has a song ever made you cry?
many times.
Would you rather be rich or healthy?
healthy!
Would you rather spend life in prison or be executed?
spend life in prison.. perhaps you could get released or something if you would behave.
Would you rather have the power to be invisible or the power to read minds?
invisible!!
What's your deepest, darkest secret?
it's something i'm never gonna tell.
Do you still have feelings for an ex?
some days i have and some days i don't.
Vad har du i medeltal?
jag har inte räknat ut mitt medeltal på två år.. men det ser väldigt dåligt ut iallafall.
Hur har du lärt dig att skriva så bra?
ingen aning. när jag sitter och skriver känns det mer som huvudet skulle skriva ner alla orden. inte jag. men tack!
Hur kom du på att din blogg skulle heta dirtyglam egentligen?
jag har ingen aning... det bara blev så.
Om en läsare skulle fråga dig på kaffe skulle du gå?
absolut! någon som vill gå?
Vad tycker du om blogawardshysterin? är du bjuden?
jag är bjuden och tänker troligtvis gå. jag tycker inte 200kr är mycket att dra fram ur plånboken. Så jag pungar gärna ut en 200krona för att få träffa bloggaren, dansa, umgås en hel dag, få fina goodiebags etc.
Hur känner man igen dig inne på klubben?
jag är den högljudda, sociala som oftast minglar på fullt och står högst uppe (på bord, stolar, diskar) och dansar tills svetten rinner och tills klockan blir dags att gå hem.
Vad får du oftast komplimanger för?
min personlighet, mina ben och min klädstil.
Om hur länge tror du att du är redo för nytt förhållande?
jag är färdig att sväva på rosa moln fast imorgon. beror helt på när jag träffar honom som gör mig hög av lycka. det har egentligen inte så mycket att göra med tid. utan mer NÄR man träffar den rätta. the next one och när kroppen känner att nu tjejen, nu är du färdig att move on.
Umgås du bara med tjejer på fritiden?
nej. jag har många fina killkompisar! trivs sjukt bra att hänga med killar. more relaxed på något sätt.
Vad är det pinsammaste du varit med om?
hrmm jag kommer inte på. gör bort mig typ helatiden.. men vad gör det egentligen om hundra år?
Vad tycker du om kissie?
jag tycker inte så mycket. läser aldrig hennes blogg.. får mest bara höra vad hon sysslar med genom vänner som pratar. men stora (fula) meloner, fisk plut på läpparna och en garderob med otroligt fula kläder. my opinion.
Vad är du rädd för?
mörker, skräckfilmer, döden, getingar, skogar, ormar, fåglar, clowner.. listan är lång.
Har du körkort?
har körprov om en vecka. wish me good luck.
När grät du senast?
för två dagar sedan.
Värsta smärtan du åkt ut för?
när min fot blev under ett avgasrör och när jag blev lämnad.
Vilken komplimang är den mest underliga du någonsin fått?
att jag har världens minsta och sötaste öron..
Vad är det bästa du vet?
att tycka om någon, massor. ni vet pirret, fjärilarna, när man inte kan sluta le. ooh.
Vad är det finaste du vet?
alla kanske säger det. men kärlek är without doubt det finaste.
Vad gör du helst en regning dag?
jag åker bil, ligger i soffan under varmt täcke framför en mysig film, eller sover i någons varma armar.
Hur är din perfekta sommardag?
en dag på stranden, en dag på stan med lunch i solen, shopping och bara ben. Grillkväll, öl och glatt folk. Sena sommarnätter i söta sommarklänningar. Att sova ute med sin pojkvän. Alla sommardagar är fina. På sitt sätt.
Vilken låt lyssnar du på för att bli på bättre humör?
Love the way you lie. Just nu lyssnar jag på den både när jag mår dåligt och när jag mår bra.
Antingen/Eller.
Varmt eller kallt? Tjock eller smal? Stad eller landsbygd? Villa eller lägenhet? Chips eller popcorn? Rött eller vitt vin? Dyrt eller billigt? CocaCola eller Pepsi? Potatis eller pasta? Pizza eller sushi? Fredagkväll eller lördagmorgon? Kött eller fisk? Prada eller H&M? Morgon eller kväll? Ragga eller raggas?
Finns de nån stor sak du ångrar i ditt liv?
det finns mycket jag ångrar.. men jag har lärt mig av mina misstag.
I vilken ålder blev du intresserad av mode?
så länge jag kan minnas har jag alltid varit intresserad men när jag var mindre vågade jag inte direkt sticka ut. jag körde istället på det alla andra körde på. tråkigt va? men på 8an började jag skita i andra och köra mitt egna race.
Varifrån tar du dina bilder?
väldigt mycket the cobra snake bilder, annarst söker jag runt på tumblr, andra bloggar, streetstyle pages etc.
Varför tog det slut mellan dig och b?
det bara tog slut. det funkade väll inte. jag vet inte riktigt...
Skulle du villa ha honom tillbaka?
det är klart det finns stunder jag vill, men om inte båda två känner lika fungerar det bara inte.
När saknar du honom som mest?
på kvällarna, när jag är ensam och när jag är full slår saknaden mig oftast.
vad är det bästa minnet med honom?
alla stunder jag fick spendera med honom. Jag mådde så otroligt bra, hade så otroligt roligt och fina stunder med honom att jag nästan får säga alla.
Är du nöjd med ditt liv?
just nu så varierar det väldigt mycket. ena dagen hatar jag mitt liv och nästa dag kan jag älska det. men under hela mitt liv har jag har iallafall upplevt otroligt bra tider, så relativt nöjr är jag.
Är du självsäker?
nej inte precis. men alla har vi väll våra dagar då man inte vill gå ut pga den feta finnen som parkerat sig mitt på näsan. och så har man väll dom där okej dagarna. Då man typ tänker. Thank god for these new jeans, they really make my tiny ass look a little bit bigger. eller någonting. men ni fattar?
Vad vill du jobba med om 10 år?
det är så mycket jag vill pröva på i livet. jag vill stå bakom en bardisk utomlands. jag vill spela min musik. jag vill skriva en bok eller ha en egen spalt. jag vill jobba med styling. jag vill fotografera. jag vill jobba med mode. jag tänker och vill pröva på allt, bara för att veta vad är min grej. men vad skall jag börja med? that's the question.
Vad jobbar dina föräldrar med?
Jag skäms men jag vet faktiskt inte.. Eller klart jag vet sådär ungefär, men jag kan inte riktigt förklara. pappa jobbar iallafall med båtar och mamma jobbar på kontor. dags att ta reda på. mammaaa?
Var sommarjobbade du?
Jag jobbade som växeltant på pappas jobb.
Mallorca inlägg?
Om ni vill ha mallorca inlägg bjuder jag gärna på det.
vad åt du idag?
kineskisk mat. (bästa hangover käk typ!!) mumma.
favorit ben and jerry smak?
cookie dough, chocolate fudge och nu macademia. dom tre går i perioder. nu skall jag ta med ben & jerry och lägga mig på min fatboy ute på balkongen och titta på stjärnfallen dom lovat till inatt. romantiskt va? och sorry ladies. men ikväll är dom bästa männen mina.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FANTASTISKA KVINNA!

2010-08-13 @ 03:14:06
Postat av: antonia

anonym: aww tack!:D

2010-08-13 @ 14:33:29
URL: http://dirtyglam.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill ha mallorca inlägg! du är bäst :)

2010-08-14 @ 19:28:12
Postat av: Anonym

"det bara tog slut", du menar han lämnade dej?!

2010-08-17 @ 11:26:53
Postat av: antonia

anonym: han lämnade mig, ja.. men det bara tog slut utan att jag egentligen viste varför var det jag menade.

2010-08-17 @ 16:43:50
URL: http://dirtyglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0