Answer1

Har du många vänner alldeles tillräckligt Är dina betyg bra? nej Känner du miriam (wedgheel)? hon är alldeles underbar, personligen har jag inte träffat henne men det känns som vi kännt varandra i flera år Har du några speciella planer i sommar? har planerat att åka utomlands med min bästavän. annarst grilla, sola, slappa och umgås med kära Favorit mat kinesiskt, grillat, caesar sallad, avocado-kycklings sandwiches och mcnugget meal Vilka bloggar läser du varje dag? jag läser upptill 60st tycker du det är finast med långt eller kort hår? beror på människan. själv trivs jag bäst i kort (axlarna) eftersom mitt hår blir väldigt tunnt som lång. tre beroenden du har coka cola, min ipod och vänner var shoppar du helst? i en secondhand butik fylld med vackra ting hur känner du yellowcab? min underbara heidi. Vi har gått på samma klass nu i ett år. har du bruna eller blå ögon? blåa Din största dröm att lyckas i livet Om du hade en pojkvän vad skulle du göra med honom? fy fan vad jag skulle leva livet med honom läser dina föräldrar din blogg jag tror mamma läser ibland Läser dina vänner? säkert typ 5st Äter du mycket skräpmat? jaa Röker du? nej Dricker du alkohol? alltid imellanåt isåfall vad? iskall öl är gott när kör vi på partykväll à la antonia,sofia och heidi igen?? fast nu!! har du någon "känd" förebild inte direkt men jag älskar mary kate olsen och kirsten dunst är du modell typ? gud nej senaste köp? vit-transparent tshirt ska du till L.A i sommar? nej min vän jag skulle dit med åker istället till washington d.c varför bloggar du? det är himla kul! Vad vill du jobba inom om du väljer mode? jag skulle gärna pröva lite allt. jobba i en butik, jobba inom styling och på en modetidning. det finns massor att välja på. hur skulle du beskriva din stil? enkel, ringar och väldigt mycket svart-grått. Gillar du någon för tillfället ja Vad får du mest komplimanger för? bena,hyn, kläderna, håret och ögonen Har du bra självförtroende? inget att hänga i julgranen Brukar du få finnar? nej Choklad eller chips? chips Vad använder du för smink? typ ingenting. men om jag sminkar mig blir det eyeliner, mascara och rouge Får man lägga till dig på face - book? klart man får Favorit tv serie? tittar aldrig på tv Blir du ofta igenkänd på stan? nej men ibland ser jag/ hör jag hur människor tittar/viskar Vad brukar finnas på din pizza? ananas och skinka Vad äter du på Mcdonalds? mcnugget meal skall du resa i sommar? så ser mina planer ut iallafall, hoppas!  Vad tycker du om bloggarna: Lisaplace.devote, flora.blogg, hannahstone.blogg och remind.blogg.se? jag har aldrig kikat in på hannahstone men dom andra läser jag alltid då dom uppdaterat varför 2324 pm? klockan var 2324 när jag gjorde designen favoritplagg? jeans från uo och skinnjackan bilder från helgen på landet? har typ inga men de finns några på facebook vilka länder har du varit i?sverige, norge, england, turkiet, spanien, italien, estland, grekland, marocko, egypten, usa hur oftast tränar du?sällan Är du nöjd med dig själv? inte direkt Längd och vikt? 50-52 kg 163 lång Favorit bloggar monjolie, wedgeheel, ellen claesson, anywho och hannamw hur mår kaninen din? jag ser den väldigt sällan men den mår fint. dock är den fet. Äger du ett par cykelbyxor? nej Vilka plagg planerar du att införskaffa inom den närmaste framtiden?en beigei kavaj en glitter kavaj ett linne med vintage tryck nitarmband och ett par nya vintage stukade solglasögon Vilken färg på nagellack tänker du använda i sommar? rött Vilket är ditt favoritgodis? tycker inte om godis Vem skulle du vilja byta liv med? just nu ingen Vad äter du till frukost? ingenting vad äter du per dag? typ ingenting före 4-7.kanske ett glas cola. vilken är den bästa film du någonsin sett? har ingen favorit om du bara fick åka utomlands en gång till vart skulle du åka? london tror jag musiktips, din favorit just nu? favoriter just nu är tootie frooty med I-15, all the above med maino, simple med ron brownz feat Jueiz&keri hilson och I love collage med asher roth +

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du lever inte så hälsosamt om du dricker alkohol, äter skräpmat och dessutom inte tränar ofta...

2009-06-10 @ 14:52:18
Postat av: antonia

anonym: mmm jag vet att jag inte är så hälsosam men jag mår iallafall jätte bra. skall bara lägga till att jag verkligen inte dricker alkohol varje dag. blir typ några gånger i månaden och på sommaren kanske lite oftare.

2009-06-10 @ 15:37:28
URL: http://dirtyglam.blogg.se/
Postat av: Miriam

<3

2009-06-10 @ 15:49:20
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: channie

åh vad du är bra!

2009-06-10 @ 16:19:33
URL: http://ohlaa.blogg.se/
Postat av: antonia

channie: tack du vet inte hur glad jag blir av att höra sådant. puss

2009-06-10 @ 16:20:16
URL: http://dirtyglam.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Vad kul att jag nämndes därbland!

2009-06-10 @ 16:59:18
URL: http://hannahstone.blogg.se/
Postat av: johanna

haha har exakt samma beroenden..älskar cola. ska nog ta lite nu till movie o chips. xx

2009-06-10 @ 22:21:30
URL: http://electroencephalo.devote.se/
Postat av: Sofia

Oj så kul att bli nämnd i en frågestund! Blev rätt förvånad :) hoppas allt är bra med dig antonia! xoxo

2009-06-10 @ 23:48:58
URL: http://remind.blogg.se/
Postat av: FINA

kul att läsa! :)

2009-06-11 @ 22:14:10
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Stina

vad heter du på facebook? tusen kramarr

2009-06-11 @ 22:41:14
URL: http://fubu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0