20.34

who are you, a girl with big dreams but also with a desire to achieve them. who loves to party, laugh,shop, socialize, dance, sing, eat and much more. varför bilder på den här tjejen helta tiden? hon är vacker och har verkligen stil i min smak. hur mår du? just nu helt pyton. är du nöjd med dig själv? nej inte direkt vilken person är du på fester? (haha) den som sjunger och dansar för fulla muggar. men också den som älskar att sitta och lyssna och tala. vad kan du inte som "alla" andra kan? vissla utåt. hur gammal är du ? 17 Vad är det äckligaste du vet? åska, insekter, mörker och min nya skola vad/vem/vilken modeepok inspirerar dig mest? hrm. har inte tänkt så långt på det där. jag lever mest i nuet. gamla tider intresserar inte så mycket faktiskt. ifall du fick byta identitet för en dag.. med vem skulle du isåfall göra det? ingen aning. (usch vad tråkig-återkommer) Hur många år är du? 17 Har du en pojkvän? nej Röker du? ibland Hur tänker du när du väljer outfits att jag skall känna mig bekväm, självsäker och som jag själv. Varför är kläder viktigt för dig?jag utrycker min egna stil med kläder tre favorit saker på jorden saker och saker. sofia, värme och lycka Hur många besökare har du? runt 2000 ibland mer ibland mindre Hurdan är du som person? kan inte svara sj. men frågade precis min bästa vän som svarade så här: rolig, pålitlig, den bästa vän man kan ha, snällaste person. det negativa med mig är att jag ibland är för snäll.(hon är rädd att vissa ibland bara "usar" mig) och det vet jag sj. måst bli argare. murr. hah Är du kär? ... Vad skulle du aldrig äta? testiklar, ögon, tungor och sådant skit Vart skulle du inte villa åka? (land, stad) ryssland intresserar inte Hurdan mobil har du? nokia e63 (lite som en blackberry) skitnöjd. Favorit bloggar dom som finns i länkarna plus några till vilken bloggare är den vackraste du vet? miriam - wedgeheel vilken bloggare har din drömgarderob? ellen claesson, hanna w, elinor och karin. vad är det viktigtaste hos en kille (som du faller för) att han är rolig. snäll. lätt att prata med och fin. 10 plagg du tänker använda flitigt i höst velour tights, stora halsdukar, kängor, parkas, päls, "lösa mössor" halsband, skinnjackan, "detaljer på plagg" axelmarkerat. Vad använder du för smink lite foundation på typ panna, haka och näsa, mascara och rouge Tränar du något? inte nu. skall börja gymma igen. Brukar du tänka på vad du stoppar i dig? ja Brukar du shoppa på gina tricot ja Har du hål i öronen? faktiskt. i fyllan och villan några veckor sedan tryckte jag dom igenom (efter 3 år ihopväxta) varför skriver du på engelska? för att jag älskar det, och för att jag har väldigt många utländska läsare bor du i sverige? tyvärr inte är du svensk? finland- svensk favoritaffär? h&m och gina tricot som växt upp i mina ögon under senaste tiden hur många år är du? 17 vilken klass går du i? började 1an idag. varför skriver du ibland på svenska oh ibland på engelska? helt hur jag känner mig vad står din header för alltså 2324pm? jag gjorde min header just då Vilken sorts musik lyssnar du helst på? blandat Några speciella favoriter just nu? down med jay sean och lil wayne, john mayer free fallin (tröttnar aldrig) no more acoustic flipsyde och been waiting med jessica något  hur mycket kostade din steve madden väska? 1000kr Hur var skolan? katastrof viker du eller skruttar du toapappret haha ok sjukt jag vet inte ens? brukar människor ofta stirra på dig? pga mina kläder? nja. ibland. (och jag tar det negativt direkt.. tyvärr) favorit mönster leopard just nu (älskar min sjal) kan inte du visa ditt rum det är inge att visa. bara en säng. en matta. några tavlor och tidningar och kläder överallt. brukar du chilla med yngre/äldre/samma ålder? jag chillar med alla haha. nej men det är ingen skillnad. jag har vänner som är yngre, lika gamla och äldre. har någon du vet lika stil som du nja inte direkt men min och heidis stil (aka old yellowcab) kan ha ruskigt lika vissa dagar. när tar du studenten? och vad tänker du göra efter det? jag tar studenten 2012. och efter det tänker jag verkligen ta paus från pluggandet. Klädkris på måndagmorgon, vad gör du? drar på mig jeans, converse, en tshirt, ringar och skinnjackan/stor kofta typ 5 saker du vill just nu lov, jobb, coca cola, pengar, min bästa vän över kan inte du fotografera dina smycken/kläder/skor/väskor och visa? vi får se. why not liksom? (part 2 later)

Kommentarer
Postat av: Miriam

bästa!!! fan vad jag är ledsen att det gick åt helvete med skolan :(( själv börjar jag på torsdag..berättar hur det gick då! å när jag har tid och pengar ska jag köpa två tickets till oss till ryssland!!!! jag älskar ryssland haha

steve madden väska? VISA!

love u

2009-08-18 @ 20:03:34
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: Antonia

miriam: steve madden väskan är den med fransar i svart mocka :) pusspusspuss

2009-08-18 @ 20:14:53
URL: http://dirtyglam.blogg.se/
Postat av: bea

kul läsning!

2009-08-19 @ 10:24:34
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: maja

kul:)

2009-08-19 @ 15:35:51
Postat av: Kathleen

Så kul måte å skrive spm og svar på.



:)

2009-08-19 @ 20:34:51
URL: http://kathleen-bean.blogspot.com
Postat av: Johanna

kul läsning!

2009-08-20 @ 15:25:26
URL: http://saltwaterandraybans.blogg.se/
Postat av: Marianne

Velour tights har jeg allerede kjøpt 2 av, love it ;)

2009-08-22 @ 00:20:58
URL: http://designoginspirasjon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0