23:39

hur ser din drömpojkvän ut? på utsidan? ett utseende som lockar mig är någon som både kan se snygg och söt ut på samma gång. (gärna lite skaterboy!) och öga för kläder och stil. saker som längd, ögon och hår färg spelar ingen stor roll. snygg vältränad kropp är inte helt fel heller. har du fått en kyss den närmaste veckan? ja det har jag.. hur lång är du korta hundra sextio tre. vilken är den senaste film du sätt? när jag var skitbakis och trött på lördagen tittade jag på camp rock 2:an. när såg du senast din mamma? någon timme sedan, hon ville förhöra tyska ord med mig. men jag orkade klart inte. vilken är din favoritplats? jag älskar att få krypa ner under någons varma arm och sova där hela natten. hur stor är din säng? alldeles för liten. var vill du befinna dig om tio år? utomlands är ett som är säkert! kanske london, california, stockholm eller varför inte paris? vad sover du i? oftast i ribbat linne och flanellbyxor eller i linne och trosor. tycker du om kina mat? jag älskar kinesisk mat. vad är romantiskt enligt dig? när en pojke fixar myskväll åt sin tjej med film, middag, and so on. har du någon piercing? örhängen. kan du prata några andra språk än svenska? engelska, svenska, finska och lite tyska och franska. i fyllan kan jag också prata kinesiska, spanska och typ arabiska. vad spenderar du helst pengar på? fina skor, snygga kläder eller på en resa. vill du har barn i framtiden? när? och hur många? ja. helst 2-3 st. och runt 25-30år. vad skall du göra imorgon? jag skall skriva tyska prov. (fan!) och plugga till geografi... (ännu mer fan!) dansar du i bilen? ohja. ni skulle bara se! vem är den roligaste människan du känner? jag har många roliga vänner men oftast tar min mamma hem vinsten. gillar du någon just nu? jo de gör jag nog. vad är det första du lägger märke till hos det andra könet? kläderna, det lilla extra som ingen annan har och ögonen. ditt favorit sällskapsspel busschaufför. ett jävla roligt (som ger den bästa fyllan for sure) drinkinggame. skulle du själv säga att du är lycklig just nu jag mår jätte bra för tillfället. orkar inte med skolan bara.. vilken är din favorit glass ben and jerry i olika smaker. tycker du om att mysa/kela jag absolut älskar att göra det. är du en beroende människa? ja det är jag.. dator, bloggar, coke zero, vänner etc. din största vinst jag vann en resa till stockholm för about fyra år sedan. dina favorit svordomar fuck, fitta, vittu (finsk svordom för alla er som undrar) fan and so on. vad har du ätit idag? soppa, bröd och gårdagens chips. saknar du något för tillfället? ja. vad skall du göra i helgen? jag skall gå på stort maskerad party. Taggad som fan! nämn två historiska personer som intresserar dig nej men seriöst.. jag är jätte dålig när det kommer till allt som hänt in the past. vilken är din sämsta egenskap att jag oftast tänker lite för mycket på andra än på mig själv.. och att jag är otroligt lat och trög på att komma igång med saker som måste göras (typ att börja plugga i denna stund) hur imponerar man på dig? man får mig att skratta, säger söta saker som får mina knän att vika och bara är sig själv. vad har du för ring signal? ron pope - a drop in the ocean sover du helst ensam eller med någon? jag sover gärna tillsammans med någon, det är fint att få vakna i en varm famn. fast ibland är det helt skönt att sova ensam också.. vad fick dig att ordentligt skratta senast? jag gjorde bort mig tidigare idag och skrattade så jag grät efteråt. vad skall du göra efter att ha svarat på dessa frågor? jag skall hämta lite zero, läsa lite tyska ord och sedan somna till ny musik.

Kommentarer
Postat av: Nicola

Alltid lika trevligt att komma in här =)

2010-10-05 @ 05:43:46
Postat av: miriam

mys att läsa <3

2010-10-05 @ 06:05:57
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: krisse

vad har du ätit idag? soppa, bröd och gårdagens chips < inte undra på att du är så smal som du är fast du äter chips och glass och sånt. det är redan sent på kvällen och du har ju bara ätit typ soppa, ingen ordentlig mat?

2010-10-05 @ 09:28:30
Postat av: T

ÄLskar dina små listor !!

2010-10-05 @ 14:06:52
Postat av: antonia

Nicola: oj vad roligt att höra:) tack!

miriam:<3

krisse: haha men soppan var liksom min middag "min ordentliga måltid" :D

T: :) tack

2010-10-05 @ 16:14:07
URL: http://dirtyglam.blogg.se/
Postat av: jenny

bussikuski e helt kingi!!

2010-10-05 @ 16:21:50
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0