heavy sunday hangover.

jag skäms. förlåt. men jag har faktiskt en förklaring till att det varit så tomt här... igen. igår kom jag nämligen hem rätt sent och sedan var det bara att hoppa in i den lilla svarta och dra klackarna på och dra ut med poolarna för vild partynatt. kvällen blev inte alls som planerad men roligt hade jag ändå. Idag har jag dock inte mått bra.. inte alls. och jag som senast igår sa att jag aldrig lider av bad hangovers... men fy fan. idag besökte århundradets bakis mig. har sänghängt med oliver prick hela dagen. har knappt fått ner någon mat och har tvingats lega fosterställning mest hela dagen för att slippa dö av illamående. nu vill jag inte se alkohol på en tid.. nu skall jag bädda ner mig i sängen, käka lite nudlar (hoppeligen får jag ner lite mat nu) och sedan skall jag ta itu med listan. imorgon börjar jag skönt nog 1. så kanske jag kan blogga lite på morgonen? just to make u happy

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men stakin!

2010-11-07 @ 21:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0