butterflies, summer heat, barbeques, bare legs and late nights


heey! ville  bara komma in och meddela er att jag fortfarande lever. har bara haft fullt upp med livet. det händer så mycket nu (så jäkla mycket roligt) att jag knappt hinner med i svängningarna. men jag skall verkligen ta tag i bloggen (snart) igen. ni skall få bilder, inspiration, stor dos med musik och texter. nu skall jag tillbaka ut i solen. (vilket underbart sommarväder vi har fått på oss under de senaste dagarna! inte klokt!) äntligen lite färg på nosen. har ledigt från skolan idag. det är grejer iallafall när vädret är så bra. senare skall jag in till stan och köpa en bikini. kanske äta lunch på någon terass och senare in och se på när b tar tatuering. (jag vill också ta! men var? vad och när?) det är frågan. vi hörs. kanske redan ikväll (ja, det tror jag!) om inte hörs vi först på ons.. imorgon har jag nämligen fullt upp med halkbana, och opening ceremony at weekday och monkis. (i hfors)

Kommentarer
Postat av: rouli

cooooooool post!!



love love love that pic!!!!



amazing outfit posts below too!!!!!



visit and join:)))



kiss



www.thebeautifulandthehard.blogspot.com

Postat av: wilma

Hoppas du snart är back on track:)

2010-05-17 @ 11:50:12
Postat av: bea

älskar bilden!

2010-05-17 @ 16:56:49
URL: http://wbtwb.bubbleroom.se
Postat av: Tessa

de e inas ring :)

2010-05-17 @ 16:58:02
URL: http://tessatarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0