hey hottie, I love ur hair


Vad lyssnar du på  just nu?

allt från the temper trap och band of horses till caspa, david guetta ,t-pain och justin bieber

Vad tror folk om dig?

jag vet inte. svår fråga men jag tror rätt många har en bild att jag är rätt snäll tjej.

Var bor du?

- i södra finland. tjugo minuter från huvudstaden

Hur mycket lägger du ner på kläder varje månad?

inte så mycket faktiskt. beror väldigt mycket på. ibland 0. ibland 1000kr

Hur imponerar man på dig?

man är ett litet snällt, lagom flirtigt charmtroll som säger världens sötaste grejer.

Brukar du skratta för dig själv?

jo. dagen efter brukar jag iallafall sitta och skratta åt alla minnen som kommer upp i huvudet från dagen innan

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

"okej japp vi hörs :)"

Brukar du bli för full?

njaa. ibland önskar jag faktiskt jag skulle sluta när det är som roligast.

Antal timmar sömn i natt?

somnade kl 3 på natten vaknade kl 2 på dagen. räkna själv

Sov du hemma?

jo som tur. hatar att vakna upp hos någon annan en "dagen efter"

När mår du bra?

när solen skiner, när människor runt om mig är lyckliga och när jag är kär och livet rullar bra på

Klädesplagg du aldrig skulle ha på  dig?

vita byxor. tycker det är otroligt fult och väldigt jag år 2005

Vad saknar du?

att ha fjärilar i magen. det är fint.

När brukar du oftast gå och lägga dig?

på vardagarna blir det runt 12-2. annarst runt 2-4. nattuggla.

Är du blyg?

inte längre. fast ibland kan jag vara osäker och se blyg ut.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

nja. klart man kan få en huge crush men man bygger upp på det sedan tror jag.

Har du spytt offentligt?

ja det har jag faktiskt. när jag åkte vikingskepp på nöjesparken.

Har du åkt polisbil?

jo. jag har åkt runt på skolgården i polisbil. det var tuffa grejer kommer jag ihåg. (jag var 10år)

Är du bortskämd?

nej, inte direkt men ibland har jag faktiskt väldigt snäll mamma som kan ge mig något fint

Vad gör du i morgon?

jag skall storstäda, lyssna på musik och njuta över att vara ensam hemma hela dagen

Vad är det värsta du vet?

när en fin människa ändras. eller när man planerat något och det hela skiter sig.

Hur mycket pengar brukar du slösa på  en vecka?

allt jag äger typ. jag är väldigt dålig med pengar...

Ska bloggare vara bra förebilder?

bloggare skall vara sig själv och köra på sitt. vi är människor som alla lever på olika sätt.

Vad är det finaste du fått?

bla. en resa, ett fint halsband, ett par skor från favvo tjejerna och en ring från mormor.

Vad skulle du göra om du vann 215 miljoner?

leva livet, shoppa något fint, njuta, åka ut i världen, köpa en bil, köpa dyra drinkar och spara.

Vill du gifta dig?

ja. men först när jag vet att jag verkligen vill leva med min kärlek. orka skilja sig.

Vill du ha barn?

ja det vill jag. senare i livet.

Solar du ofta?

jag brukar inte sola solarium. men när det är sommar solar jag typ helatiden.

Är du bra på att laga mat?

haha. jag tror jag låter pappa och babysis stå i köket istället. jag är ingen jamie oliver direkt.

Tror du på ett liv efter döden?

jag vet inte.

Vad kommer du aldrig blogga om?

för personliga saker. jag har mycket ni inte har en aning om som jag tänker hålla för mig själv.

Har du någon gång druckit hembränt?

nej

Har du någon testat narkotika?

nej

vad gör du på en vanlig vardag om 5 år

då är jag 23 år. hoppeligen bor jag utomlands, är kär, lycklig och jobbar inom mode.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0