i feel like dancing

Fan. Rädda mig. Jag ligger hemma på golvet. Dricker iskall cola. Sminkar mig. Prövar kläder. (Absolut älskar min nya grå-silvriga kavaj från gina tricot.) Dansar till single ladies. Har äckligt lust på ett glas vin. Har lust på shake on the floor med favorit flickorna. Vill dunka loss till dekadansen. Jag är så galet rastlös. och galet invalid. har tappat rösten totalt. man kan gemföra mig med en 50årig snubbe med mörk röst och målbrått. typ. sedan har jag århundradets muskelverk och blåmärken över hela kroppen av gårdagens mexikanska kväll. Men jag vill ut och dansa ändå!!
update: Tessa ringde mig och ba mig över till Jennys. Nu skall vi dansa, festa och ha kul! vi hörs

Kommentarer
Postat av: rosanna

saknar dina personliga bilder!

och dina kollagen. Blev alltid så inspirerad!

(både av bilderna o. kollagen)

2009-11-07 @ 23:05:19
URL: http://fashionandmore.devote.se
Postat av: Tilda

hoppas du får en bra kväll antonia:)

2009-11-08 @ 00:30:15
Postat av: antonia

rosanna: jag skall börja med det igen! jag har massa att visa men måste vänta på syrrans kamera först. Imorgon kör jag på igen!:)

Tilda: jag fick gå ut och dansa med härliga vänner!!

2009-11-08 @ 12:47:15
URL: http://dirtyglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0