Question 2

Vad är snyggast på en kille? ögonen, håret, kläderna, doften och ansiktsdragen Om du fick två pojkar och två flickor vad skulle du döpa dom till? just nu. Leoni, Naomi, Alvar och Beny Hur skulle du se ut om du själv fick välja? smalare, en och sjuttio lång, fräknar och tjockare hippie vågigt hår. vad gör du om du är bakis? jag äter,sover, tycker synd om mig själv och skrattar till gårdagens fotografier som dyker upp på facebook. typ. Vilken kamera fotograferar du med? med min systers nikond40 I vilket program redierar du bilder? picasa Paris, London eller NewYork? London vilka platser vill du besöka i ditt liv? för svår fråga. men iallafall Paris och NewYork. bästa skönhetstips? vatten Godaste man kan dricka enligt dig? iskall coka cola eller mjölk som stått 10minuter i frysen Hur ser en vanlig sommardag ut för dig? vaknar runt 11. lägger mig på balkongen och solar i 4-5 timmar. duschar. äter mat ute i kvällssolen. träffar vänner på stranden och chillar med musik. åker moped hem klockan 2 på natten. kanske äter jag nattkäk på mcdonalds. och så somnar jag kl sex på morgonen. Hur ofta brukar du färga håret? har färgat mitt hår 1 gång. med en färg som hölls 1vecka. Kan vi inte få se mer outfits? om ni vill Är du blyg? jag var förr jätte blyg. men nu har jag kommit ifrån det. som tur Beskriv hur den bästa partykvällen ser ut ? jag och favorit tjejerna börjar hos någon. musik, mat, prat och kall öl. sedan drar vi iväg till en stor hemmafest. det spelas skit bra musik. människor grillar, skratta, dansar på bord och stolar, bara lever livet. hem vinglar man först på morgonen.favorit mat? grillat och kinesiskt Tycker du Alva är ett vackert namn? härligt namn Tjänar du något på din blogg? nej Hur skall man bära upp cykelbyxorna? en lös t-shirt och en oversize kavaj, tycker jag. Vad vill du göra efter studenten jag vill resa, slappa och börja jobba Vad vill du ha just nu? en pojkvän. vill gå ut och gå i natten. sitta och vänta på soluppgången och sedan gå hem och somna i hans varma famn. ooh. Favorit designer? alexander wang och givenchy Favorit fotograf? mark hunter och marino testino Hur många låtar har du på din ipod? 634 Hurdan är du som person? väldigt snäll person. ibland alldeles för snäll. annarst älskar jag att göra galna saker och pröva på nytt. Röker du? nej Vad heter din mamma? Marianne Vad skall du göra imorgon? sola Skall du åka utomlands i sommar? hope so. Gillar du färgglada kläder? jag föredrar grått, svart, vitt och puderrosa Favorit månad? hela sommaren Bio eller promenad? promenad. jag gillar inte bio. Hurdana jackor tänker du använda i höst? jag vill ha en armé grön jacka, annarst. skinnjacka och kavaj. Drömjobb just nu? att jobba på en vintage butik i stan. Hur många gånger har du varit full? många Har du facebook? ja Favorit site på internet? the cobrasnake. Vad skall du göra nu? läsa bloggar, ladda musik och kanske kolla lite satc. borde hinna sova också... fast de kan jag ju göra imorgon i solen.

Kommentarer
Postat av: Icons

http://iconicspace.blogspot.com/

2009-06-25 @ 00:15:42
URL: http://iconicspace.blogspot.com/
Postat av: Sara

så kul och läsa! pusss

2009-06-25 @ 00:18:20
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/
Postat av: antonia

sara: puss

2009-06-25 @ 23:36:31
URL: http://dirtyglam.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kul läsning =)

2009-06-26 @ 16:56:10
URL: http://saltwaterandraybans.blogg.se/
Postat av: LifeAndLoveOnPaper

Himla fint att läsa att det finns andra som, precis som jag, faller för en killes hår. :)

2009-06-28 @ 18:37:06
URL: http://lifeandloveonpaper.blogg.se/
Postat av: ??

asså är det här johanna N:s nya sida?

2009-07-08 @ 20:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0