2354190809

vad gillar du på din utsida respektive insida och vad gillar du inte? jag gillar mina ben (ibland) eller faktiskt nej. hrm mina ögonfransar typ. på inre sidan gillar jag att jag bryr mig om. jag är där för vem som helst typ. hatar egentligen allt på min utsida, på insidan hatar jag att jag lätt brister ihop eller att jag ibland är en fet-fegis vad har du för mobil? nokiae63 top 5 mest lyssnade i din ipod? birthdaysex, down-lil wayne, all the above, do it all night dairus&finlay och i'm so paid. Vad heter den den brunögda tjejen från thecobra snake som alltid har grymt snygga kläder? atlanta bean de candent tror jag vad pluggar du? vanlig gymnasie utbildning vad betyder mode för dig? mode betyder mycket. mode är något jag vill hålla på med i framtiden, och så älskar jag att uttrycka mig själv med kläder etc. har du någon gång blivit igenkänd av någon som läser din blogg? faktiskt två gånger. på ett café och i h&m hur ser en perfekt helg ut för dig? feeeeest, vänner, dansa på bord, dunka dunka musik, god mat och lyckliga ögonblick när kommer du till stockholm och hälsar på?!? skulle villa komma dit nu! men vi får se. kan tyvärr inte säga. hurdan relation har du till dina föräldrar haha väldigt kusligt att den frågan frågades just nu, dålig för tillfället, väldigt dålig favorit godis choklad vad väger du 51-53 läser du andra bloggar än mode ja Du skrev tidigare att du hade varit väldigt blyg förut, hur kom du över det? om jag kommit över det helt och hållet vet jag inte, men jag har verkligen blivit mycket öppnare och modigare runt ex just nya människor. jag kom över det bara för att jag lämnade låtsas vänner och onödiga åt sidan och började umgås med mina riktiga vänner och deras goda vänner Blev det bra med tiden eller gjorde du något speciellt för att komma över blygheten? det tar sin tid. men man måst bara försöka kämpa och våga vara sig själv bland precis alla. jag och min bästa vän brukar säga såhär. " tänk att du är som en ananas, alla kan inte gilla dig. vissa gillar mer bananer" Hur var det att gå på tian? nja. dåligt då men om jag nu tänker skulle jag hellre gå där än var jag går nu Hur ofta är du i Helsingfors och shoppar? så ofta jag har pengar, men jag rör mig där varje dag Vad har du för komplex? hela jag typ. tyvärr Vad gör du när du känner dig ledsen? ligger i sängen, lyssnar på musik (oftast party för att försöka få mig glad) gråter, tröstäter eller försöker tänka bort allt dåligt Skulle du kunna börja lägga in mer bilder på dig själv (vore jätteroligt att se mer av personen som skriver ja klart. ni är så fina och snälla. hurdana pojkar är din stil skaters pojk eller flick vänner jag har lättare att vara runt pojkar faktiskt hur skulle du vilja se ut? 170 typ, smal, större läppar, fin kropp, långt vågigt hår och massor med snygga kläder. favorit lunch en stor takeaway baguette med ost skinka och tomat från köpcentret i stan och en iskall cola zero som jag äter på bussen hem.

Kommentarer
Postat av: sofia

Oh vad jag blev sugen på coca cola nu!

2009-08-19 @ 23:22:50
URL: http://sofiakitanoski.blogg.se/
Postat av: aida

Postat av: aida

Du har en riktigt bra blogg! Full med inspiration =)

Postat av: Sofia

Du borde verkligen inte ha komplex. Du är så himla fin och har verkligen en grym stil. Det är så synd att riktigt snygga människor ändå ser ner på sig själva. Dock vet jag att det är enklare sagt än gjort att älska hela sig själv, för.. I got the same problem. Det är det nog ganska många som har. Men det jag ville komma till är att jag tycker att det är extra synd att just DU har det. För du är så jävla grym. Skriv om du besöker stockholm, vore himla kul att ses ju!

2009-08-20 @ 13:19:54
URL: http://remind.blogg.se/
Postat av: hannah

we would be a perfect duo. should get together :)

2009-08-20 @ 15:12:08
URL: http://hananah-hananah.blogspot.com
Postat av: hannah

.. and to something



kommer nog ner till Hfors på hösten (syster bor där)

2009-08-20 @ 15:12:54
URL: http://hannah
Postat av: ...

Du som är så fin, varför alla dessa komplex?

2009-08-20 @ 15:35:15
Postat av: antonia

aida: vad rolig att höra. tack

sofia: tack tack tack. blir så himla glad, men där stannar det. är dålig på att ta emot komplimanger kom jag på också. jag kan inte tro på dem. men tack. <3

hanna: vi måste ses när du kommer ner!

... : jag vet inte. jag är bara inte nöjd, med något. (i wish)

2009-08-20 @ 16:11:38
URL: http://dirtyglam.blogg.se/
Postat av: bbbbbbbb

du är smal! du borde vanöjd med dig själv (;

2009-08-20 @ 16:44:21
URL: http://idid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0